Evenement organiseren in Breda

Je staat voor de uitdaging om een geweldig evenement te organiseren. Het belangrijkste is dat alle onderdelen van een event aansluiten bij het DNA en de pijlers van jouw bedrijf, bij het doel van jouw evenement, je gasten en je wensen. Met deze knowhow kunnen we je makkelijk informeren en inspiratie bieden voor jouw evenement. Dus ga je een evenement organiseren en kun je hulp gebruiken bij het vinden van die perfectie locatie en de bijbehorende leveranciers? Convention Bureau Breda kent elke (evenementen)locatie en alle eventleveranciers. Denk hierbij aan communicatie, registratie, sprekers, moderators, AV (licht, geluid en beeld), meubilair, hospitality, gastronomie, aankleding, fotografie en event organisatoren in Breda. We zijn graag de verbinder. Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op. 

Evenement organiseren op de juiste locatie?
Schakel de expertise van Convention Bureau Breda in.

Event organisator: elk detail telt

Een gezonde dosis lef heb je wel nodig als event organisator. Je organiseert een evenement niet voor niets. Het dient verwachtingen te overtreffen. Verbinding en herinneringen te creëren. Je wilt gasten in beweging brengen gekoppeld aan je doelstelling. Bovendien heb je met nog veel meer factoren te maken zoals: briefing, het programma, de aankleding, de communicatie en het op rolletjes laten lopen op de dag zelf. Als event organisator maak je dus echt het verschil! 

Wist je dat eventcoördinator in 2017 door Forbes tot de een van de vijf stressvolste banen werd uitgeroepen? Komt er te veel op je af? Gaat je hart al sneller kloppen bij de gedachte aan jouw aankomende evenement? Schakel dan onze partner Lincentives in. Zij faciliteren en organiseren al meer dan 10 jaar creatieve en verrassende evenementen. 

Hulp nodig bij het organiseren van jouw evenement?

Neem vrijblijvend contact met ons op.

contact
 
 
Een evenement organiseren is creëren, verbinden en genieten.
evenement organiseren

Evenement organiseren? Benut onze tips:

  1. Start zo vroeg mogelijk, minimaal 6 maanden van te voren
  2. Stel je doelen vast (algeheel doel, aantal gasten, eventuele winst, sponsoren)
  3. Bepaal je budget
  4. Prik een datum. Stem af met de locatie (voldoende ruimte, infrastructuur, ligging etc)
  5. Welke leveranciers, partners schakel je allemaal in?
  6. Kies het thema, de kapstok waar jouw evenement aan hangt
  7. Wie spreekt er? Stem vooraf de inhoud goed af. Klopt de doorvertaling naar het doel van de dag
  8. Vraag eventuele vergunning aan
  9. Ga je gebruik maken van ticketing / registratiesystemen
  10. Eventmarketing: website, social media, free publicity, influencers, communicatie voor, tijdens en na het event)


En dan hebben we het nog niet eens over de details, zoals een F&B plan, apparatuur, personeel, eventplanning etc. Een evenement organiseren is een prachtig vak! Geniet van je event en van ons mooie Breda!